Xsolla przejmuje Ludo dla lepszego zaangażowania graczy

Firma Xsolla, lider w branży handlu grami wideo, ogłosiła zakup platformy Ludo, która ma na celu zwiększenie zaangażowania społeczności graczy poprzez innowacyjne wyzwania. Integracja technologii Ludo z ekosystemem Xsolla ma wspierać programistów w tworzeniu nowych możliwości monetyzacji oraz w budowaniu lojalności wśród graczy.

  • Firma Xsolla kupiła platformę Ludo dla zwiększenia zaangażowania graczy.
  • Integracja Ludo wspiera programistów w monetyzacji i lojalności graczy.
  • Technologia Ludo umożliwia przeniesienie doświadczeń graczy na nowy poziom.
  • Twórcy gier mogą promować sklepy internetowe bezpośrednio w grach.
  • Nowe narzędzia oferują elastyczność w metodach płatności i personalizacji ofert.

Strategiczne połączenie technologii

Xsolla, znana z prowadzenia ponad 500 sklepów internetowych w branży gier, planuje wykorzystać narzędzia questingowe Ludo, aby umożliwić twórcom gier przeniesienie doświadczeń graczy na nowy poziom. Dzięki temu, programiści będą mogli łatwiej stymulować zaangażowanie graczy i generować przychody w sposób, który wykracza poza tradycyjne modele sprzedaży aplikacji. Jak zaznacza Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla: „Włączenie Ludo do rodziny Xsolla wzmacnia nasze dążenie do udostępniania twórcom gier na urządzenia mobilne dostępnych, innowacyjnych narzędzi”.

Nowe możliwości dla twórców gier

Integracja Ludo z Xsolla umożliwi twórcom gier promowanie swoich sklepów internetowych bezpośrednio w grach. Dzięki elastyczności nowej platformy, programiści będą mogli oferować alternatywne metody płatności oraz personalizować oferty związane z zachowaniem gracza. Zmiany te mają na celu zwiększenie zasięgów oraz ułatwienie dostępu do zakupów. „Lojalność gracza rozstrzyga się w momencie rozpoczęcia gry, a nawet wcześniej; system dynamicznych wyzwań rozpala tę iskrę każdego dnia” – podkreśla Renee Russo, współzałożycielka i dyrektor generalny Ludo.

Wzrost zaangażowania i lojalności

Dzięki nowym narzędziom, twórcy gier będą mogli tworzyć pełne cykle zaangażowania, które zwiększą monetyzację i lojalność graczy. Jak zauważa Annie Reardon, współzałożycielka Ludo: „Poprzez dodawanie zaawansowanych wyzwań dla społeczności i nagród podczas płatności, projektanci gier mogą kultywować swoje społeczności, podnosić wskaźniki konwersji i utrzymywać marże”. Integracja ta ma na celu nie tylko zwiększenie liczby użytkowników, ale także generowanie dodatkowych przychodów z gier na całym świecie.

Przyszłość współpracy Xsolla i Ludo

W nadchodzących miesiącach Xsolla planuje wprowadzenie nowych narzędzi i integracji, które wykorzystają możliwości platformy Ludo. Celem jest dostarczenie twórcom gier praktycznych wniosków opartych na danych, co pozwoli im na rozwijanie gier oraz budowanie aktywnych i zaangażowanych społeczności. Xsolla, z siedzibą w Los Angeles, ma na celu rozwiązywanie problemów związanych z globalną dystrybucją i monetyzacją gier, co może przynieść korzyści zarówno dużym, jak i małym twórcom.

Podsumowanie

Zakup platformy Ludo przez Xsolla to krok w kierunku innowacji w branży gier wideo. Dzięki połączeniu technologii questingowych z rozbudowanym ekosystemem handlowym, twórcy gier zyskają nowe narzędzia do angażowania graczy i generowania przychodów. Jak podkreśla Hewish, integracja ta ma potencjał do przekształcenia sposobu, w jaki gracze wchodzą w interakcje z grami i społecznościami, co może znacząco wpłynąć na przyszłość branży.

Źródło: pap-mediaroom.pl

Na kogo zagłosujesz w najbliższych wyborach prezydenckich?

Sprawdź wyniki

Loading ... Loading ...
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments