Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

  • Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim dla klientów.
  • Nowe rozwiązania obejmują czat na żywo oraz czatbota dostępne na stronie i w aplikacji.
  • Polskojęzyczna pomoc dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
  • Wizz Air inwestuje 14 miliardów euro w poprawę obsługi klienta w ciągu najbliższych trzech lat.
  • Celem jest zapewnienie lepszego, spersonalizowanego doświadczenia podróży dla polskich pasażerów.

Wizz Air wprowadza wsparcie w języku polskim w ramach działań mających na celu poprawę obsługi klienta, oferując nowe rozwiązania, w tym czat na żywo oraz czatbota.

Wsparcie w języku polskim

Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła, że w ramach inicjatywy Customer First Compass wprowadza wsparcie w języku polskim. Nowe rozwiązania są dostępne zarówno za pośrednictwem czatbota, jak i czatu na żywo na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej Wizz Aira.

Godziny dostępności

Polskojęzyczni pasażerowie mogą skorzystać z bezpośredniej pomocy konsultantów od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Oprócz tego, całodobowe wsparcie automatyczne oferowane jest przez wirtualną asystentkę Amelię.

Cel inicjatywy

Wizz Air podkreśla, że „rozszerzenie usług językowych stanowi kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności i jakości obsługi klienta”. Menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Airze, Salvatore Gabriele Imperiale, zaznaczył, że wprowadzenie wsparcia w języku polskim wpisuje się w misję przewoźnika, by stawiać pasażerów w centrum działań firmy.

Inwestycje w obsługę klienta

W ramach programu Customer First Compass, Wizz Air planuje inwestycję w wysokości 14 miliardów euro w ciągu najbliższych trzech lat, mającą na celu poprawę każdego etapu podróży pasażera. Celem jest zapewnienie polskojęzycznym klientom coraz bardziej spersonalizowanego, dostępnego i elastycznego doświadczenia podróży.

Źródło: turystyka
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments