Nowy Genesis Electrified GV70 z większym zasięgiem i ekranami

Nowa wersja modelu Genesis Electrified GV70 jest już dostępna w zamówieniach, oferując większą baterię, ogromny 27-calowy wyświetlacz oraz ulepszoną izolację akustyczną. Wprowadzenie tych zmian ma na celu konkurowanie z modelami takimi jak Audi Q6 e-tron, Polestar 3 oraz nowa generacja BMW iX3, która zadebiutuje jeszcze w tym roku.

  • Nowa wersja Genesis Electrified GV70 jest dostępna w zamówieniach, oferując większą baterię i 27-calowy wyświetlacz.
  • Ceny modelu zaczynają się od 65 915 funtów, z trzema poziomami wyposażenia: Pure, Dynamic i Luxury.
  • Standardowe wyposażenie obejmuje elektronicznie sterowane zawieszenie adaptacyjne oraz funkcję 'Highway Driving Assist'.
  • Wersja Dynamic za dodatkowe 5 000 funtów oferuje 20-calowe felgi i dodatkowe funkcje, takie jak monitorowanie martwego pola.
  • Model Luxury zaczyna się od 74 915 funtów i zawiera jeszcze więcej luksusowych dodatków.

Ceny i wersje wyposażenia

Ceny modelu Genesis Electrified GV70 zaczynają się od 65 915 funtów, co stanowi niewielki wzrost w porównaniu do wersji przed liftingiem. Klienci mogą wybierać spośród trzech poziomów wyposażenia: Pure, Dynamic i Luxury, a także z 13 kolorów nadwozia, w tym nowego odcienia Ceres Blue dostępnego w wersji metalicznej lub matowej.

Standardowe wyposażenie

Wszystkie wersje modelu są wyposażone w elektronicznie sterowane zawieszenie adaptacyjne, które wykorzystuje kamery do analizy drogi przed pojazdem, a także rozpoznawanie odcisków palców do uruchamiania silnika. Dodatkowo, standardem jest funkcja 'Highway Driving Assist’, która łączy adaptacyjny tempomat z innymi systemami wspomagania kierowcy. Każdy model ma również podgrzewaną skórzaną kierownicę, podgrzewane fotele przednie oraz zdalnie otwieraną klapę bagażnika.

Opcjonalne dodatki

Wersja Dynamic, dostępna za dodatkowe 5 000 funtów, oferuje 20-calowe felgi zamiast standardowych 19-calowych oraz dodatkowe funkcje, takie jak monitorowanie martwego pola, wyświetlacz przezierny oraz funkcję zdalnego parkowania. Modele Luxury zaczynają się od 74 915 funtów i zawierają jeszcze więcej luksusowych elementów, takich jak elektrycznie otwierany panoramiczny dach, aktywne wygłuszanie hałasu drogowego oraz wentylowane fotele przednie i podgrzewane fotele tylne.

Nowa bateria i osiągi

Nowa bateria o pojemności 84 kWh zastępuje wcześniejszą jednostkę 77,4 kWh, zwiększając zasięg pojazdu z 283 do 298 mil. Mimo większej pojemności, model Electrified GV70 można naładować od 10 do 80 procent w zaledwie 19 minut przy użyciu ultra-szybkiej ładowarki o mocy 350 kW. Ulepszono również tryb kondycjonowania baterii, co ma na celu maksymalizację wydajności ładowania.

Udoskonalenia komfortu jazdy

Genesis wprowadził również poprawki w jakości jazdy i komforcie w elektrycznym SUV-ie. Ulepszenia w elektronicznie sterowanym zawieszeniu redukują ruchy nadwozia podczas gwałtownego przyspieszania i hamowania, gdy aktywowany jest tryb 'highway driving assist’. Dodano więcej materiałów tłumiących dźwięk oraz materiałów wibroizolacyjnych pod dużą baterią umieszczoną na podłodze.

Technologia i design

Podwójny napęd elektryczny generuje moc 483 KM i moment obrotowy 700 Nm, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,4 sekundy, gdy kierowca aktywuje przycisk 'Boost’ na kierownicy. Model oferuje również specjalne tryby 'e-Terrain’ do jazdy po śniegu, błocie i piasku. Nowością jest technologia 'Virtual Gear Shift’, która ma na celu stworzenie bardziej dynamicznego doświadczenia podczas jazdy.

Nowe elementy stylistyczne

Facelifting modelu Genesis Electrified GV70 obejmuje nowy przedni zderzak, który nadaje pojazdowi szerszy wygląd oraz jaśniejszy wykończenie panelu 'crest grille’ i dolnego wlotu powietrza. Zmiany obejmują również nowe 20-calowe felgi oraz tylne światła, które zintegrowano z kierunkowskazami. Wnętrze zyskało nowy, wolnostojący 27-calowy panel OLED, który łączy ekran infotainment z wyświetlaczem kierowcy.

Innowacyjne dodatki

Wnętrze modelu wzbogacono o nową jednostkę sterującą klimatyzacją oraz więcej ambientowego oświetlenia. Wprowadzono także nowy projekt kierownicy oraz system audio Bang & Olufsen z dźwiękiem przestrzennym Dolby Atmos. Dodatkowo, wprowadzono 'mood curator’, który ma pomóc pasażerom w dostosowywaniu nastroju poprzez regulację oświetlenia, muzyki i zapachów w samochodzie.

Źródło: autoexpress.co.uk
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments