Nowa M3 od BMW w 2026 roku

Dr. Mike Reichelt, dyrektor projektu Neue Klasse w BMW, zapowiedział, że nadchodzące M3 będzie najlepszym modelem marki pod względem dynamiki. W rozmowie z czasopismem Top Gear podkreślił, że nowa wersja spalinowa oraz elektryczna dostarczą doskonałych wrażeń. Model M3 ma zadebiutować w 2026 roku lub na początku 2027 roku.

  • Nowe BMW M3 zadebiutuje w 2026 lub na początku 2027 roku.
  • Model będzie dostępny z sześciocylindrowym silnikiem hybrydyzowanym o mocy do 600 KM oraz wersją elektryczną osiągającą 700 KM.
  • M3 będzie wyposażone w system Heart of Joy, poprawiający precyzję jazdy i integrujący różne układy pojazdu.
  • Nowa generacja BMW 3, bez wersji M, trafi na rynek w 2025 roku.
  • Wprowadzenie innowacji i hybrydyzacji może zwiększyć masę pojazdu, ale poprawi kulturę pracy i dźwięk silników.

Nowe silniki w M3

Reichelt ujawnił, że nowa wersja M3 będzie dostępna z sześciocylindrowym silnikiem, który prawdopodobnie będzie hybrydyzowany. Wspomniał, że moc silnika może wynieść nawet 600 KM, a wersja elektryczna ma osiągnąć 700 KM. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie pojazdami elektrycznymi, choć BMW nie zamierza rezygnować z tradycyjnych jednostek napędowych.

System Heart of Joy

Nowe M3 ma być wyposażone w system Heart of Joy, który zintegrowuje sterowanie układem napędowym, kierowniczym, hamowaniem oraz odzyskiwaniem energii. Reichelt zapewnił, że nowa jednostka sterująca poprawi precyzję jazdy, umożliwiając kierowcom wchodzenie w zakręty z określonym kątem skrętu bez konieczności wprowadzania poprawek w trakcie manewru.

Przyszłość M3

Nowa generacja BMW 3, bez wersji M, ma trafić na rynek jeszcze w 2025 roku. Model M3, z uwagi na wprowadzenie innowacji i hybrydyzacji, może wiązać się z wyższą masą pojazdu. Reichelt zaznaczył, że zachowanie charakterystyki silników R6 czy V8 w połączeniu z nowymi technologiami może wpłynąć na wagę, ale zapewni większą kulturę pracy i dźwięk silników.

Źródło: autoblog.spidersweb.pl
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments