Nowa ciężarówka Slate w porównaniu do pickupów

Nowy ciężarówka Slate Auto zadebiutowała na rynku, oferując ciekawą alternatywę dla miłośników klasycznych pickupów z lat 80. i 90. W artykule porównujemy Slate z takimi legendami jak Hardbody, Toyota Pickup, stary Ranger i Mighty Max, aby sprawdzić, jak wypada na tle swoich poprzedników. Czy Slate zasługuje na miejsce w panteonie małych ciężarówek, czy może jest tylko pretendentem bez szans na sukces?

Porównanie wymiarów

Slate ma długość 174,6 cala, co odpowiada ostatniej generacji ciężarówek Datsun, które w USA przeszły na markę Nissan. W porównaniu do Hardbody, Slate jest wyższy (69,3 cala wobec 67,1 cala) i szerszy (71 cali wobec 67,1 cala). Jednakże, Hardbody oferowało dłuższy załadunek, wynoszący 74,6 cala, w przeciwieństwie do 60 cali Slate.

Silnik i moc

Hardbody miało silnik KA24, który generował 130 koni mechanicznych. W przeciwieństwie do tego, Slate oferuje moc 201 koni mechanicznych, co czyni go znacznie bardziej wydajnym pojazdem. Niestety, Slate nie oferuje opcji napędu na cztery koła, co może być istotnym minusem dla niektórych klientów.

Komfort i wyposażenie

Wnętrze Hardbody było wyposażone w radio, co było luksusem, którego brakuje w Slate. Toyota Pickup, choć mniej kreatywnie nazwana, również oferowała radio oraz lepsze opcje napędu na cztery koła. Dodatkowo, Pickup miał dłuższy załadunek, wynoszący 76 cali, co czyniło go bardziej funkcjonalnym w codziennym użytkowaniu.

Amerykański Ranger

Ranger, jako jedyny amerykański przedstawiciel w tym zestawieniu, ma długość do 192,7 cala, co czyni go najdłuższym pojazdem w porównaniu z Slate. Ranger oferował również różne warianty długości załadunku, które przewyższają pięciocalowy załadunek Slate. Wnętrze Rangera było uznawane za najbardziej komfortowe, co może przyciągać nabywców.

Mighty Max – król nazw

Mighty Max jest wizualnie najbliższy Slate, mimo że jest dłuższy (177,2 cala) i niższy (64,4 cala). Z mocą 143 koni mechanicznych z silnika V6, Mighty Max również oferował opcje napędu na cztery koła oraz radio. Jego załadunek mógł osiągnąć do 89 cali, co czyniło go atrakcyjną propozycją dla osób potrzebujących większej przestrzeni.

Podsumowanie możliwości Slate

Slate nie ma wszystkich nowoczesnych udogodnień, ale nie jest to jego celem. Chce być kompaktowym pickupem z lat 80., pozbawionym rdzy i zużycia. Jeśli uda mu się zaoferować tę estetykę w przystępnej cenie, może przyciągnąć klientów szukających alternatywy dla starszych modeli dostępnych na rynku.

Źródło: jalopnik.com
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Zostań naszym fanem!

Pomóż nam się rozwijać! Polub nas na Facebooku! i śledź nas na X!