W dniach 1 maja 2023 roku, w Central Hall Westminster w Londynie, odbędzie się konferencja Driving Automotive 2025, organizowana przez National Franchised Dealers Association (NFDA), która zgromadzi czołowych liderów branży motoryzacyjnej.
Wydarzenie pełne inspiracji
Konferencja, która ma miejsce w przeddzień AM Awards, obiecuje być miejscem, gdzie omówione zostaną najważniejsze aspekty zarządzania zmianami w branży motoryzacyjnej oraz wykorzystania sztucznej inteligencji i ludzi do zwiększenia rentowności. Tematem przewodnim wydarzenia będzie „Driving Profits and Unlocking High Gear Success”.
Prelegenci z najwyższej półki
Wśród prelegentów znajdą się uznawani eksperci branży:
- Bill Berman, były szef AutoNation i Pendragon, obecnie CEO Pinewood.AI, podzieli się swoją wizją zmian oraz wyzwań, które czekają dealerów w 2025 roku i później.
- Paul Philpott, prezydent i CEO Kia UK, omówi, jak producenci i detaliści mogą współpracować, aby budować długotrwałe i zyskowne partnerstwa.
- Neil Addley, dyrektor zarządzający JudgeService, zaprezentuje wyniki najnowszych badań konsumenckich z platformy przeglądowej.
- Owen Edwards, szef działu motoryzacyjnego Grant Thornton, oceni ekonomiczne wiatry, które mogą wpłynąć na dealerów oraz przeanalizuje nowo powstające chińskie marki samochodowe.
- Marc Palmer i Bex Kennett z Auto Trader podzielą się najnowszymi spostrzeżeniami rynku, a Duncan Anderson, wiodący konsultant AI, oceni praktyczne możliwości, jakie technologia oferuje dealerom samochodowym.
Wizja przyszłości
Sue Robinson, dyrektor generalna NFDA, podkreśla, że tegoroczna konferencja skoncentruje się na kluczowych tematach wpływających na dealerów samochodowych oraz na tym, jak technologia i ludzie mogą przyczynić się do wzrostu rentowności. „Po sukcesie ubiegłorocznego wydarzenia, które zostało całkowicie wyprzedane, tegoroczna konferencja zapowiada się na największą w historii” – dodaje Robinson.
Współpraca i sponsorzy
Neil Addley z JudgeService wyraził radość z ponownej współpracy z NFDA, mówiąc: „Cieszymy się, że możemy ponownie współorganizować Driving Automotive i z niecierpliwością czekamy na powitanie kolegów z branży przed świętowaniem osiągnięć naszej branży w ostatnich 12 miesiącach podczas AM Awards.”
Sponsorowanie wydarzenia to doskonały sposób na dotarcie do osób pracujących w branży oraz szerszej społeczności biznesowej w całej Wielkiej Brytanii. Oferowane są różnorodne możliwości sponsoringu oraz pakiety reklamowe, które umożliwiają firmom skojarzenie swojej marki z wydarzeniem o ugruntowanej pozycji i doskonałej reputacji.
Doświadczenie w branży
Tom Seymour, niezależny dziennikarz dla AM, jest specjalistą w dziedzinie B2B, który od ponad 14 lat zajmuje się branżą motoryzacyjną. Rozpoczął swoją karierę freelancerską w 2015 roku i obecnie współpracuje z różnymi publikacjami z zakresu motoryzacji, biznesu i technologii.