Alien Breed 3D II – The Killing Grounds
Alien Breed 3D II – The Killing Grounds to gra komputerowa z gatunku first-person shooter, która została wydana w 1996 roku przez firmę Team17 na platformę Amiga. Jest to druga odsłona serii Alien Breed, która wprowadza graczy w trójwymiarowy świat.
Po ogromnym sukcesie pierwszej części, Team17 postanowiło stworzyć jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie produkt. W nowej odsłonie poprawiono grafikę, a także udoskonalono silnik gry, wzbogacając go o takie elementy jak zmienność źródeł oświetlenia, pseudoprzestrzenny dźwięk oraz mapę, która jest rysowana bezpośrednio na ekranie podczas rozgrywki. Gra została umieszczona na pięciu dyskietkach i oferuje dwie wersje: jedną dla komputerów Amiga 1200 w konfiguracji podstawowej oraz drugą dla bardziej rozbudowanych systemów (z dodatkową pamięcią i szybszym procesorem).
W grze znajduje się 16 etapów, które można przechodzić zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w trybie kooperacyjnym z drugim graczem przez sieć.
W marcu 1997 roku Team17 udostępniło kod źródłowy gry, który został opublikowany na płycie dołączonej do 95. numeru magazynu Amiga Format.
Zobacz też
- seria Alien Breed
- Alien Breed
- Alien Breed – Special Edition 92
- Alien Breed 2 – The Horror Continues
- Alien Breed – Tower Assault
- Alien Breed 3D
- Alien Breed Evolution
Linki zewnętrzne
Alien Breed 3D 2 – The Killing Grounds – wpis na The Hall of Light: The Database of Amiga Games