Ground Round powraca po bankructwie w Massachusetts

Ground Round, kultowa sieć restauracji z lat 80., powraca po bankructwie Chapter 11. Nowa lokalizacja została otwarta w Shrewsbury w Massachusetts przez przedsiębiorców Josepha i Nachiego Shea, którzy nabyli prawa do marki. Restauracja ma na celu przywrócenie wspomnień z dzieciństwa, oferując wysokiej jakości posiłki.

  • Ground Round, kultowa sieć restauracji z lat 80., powraca po bankructwie Chapter 11.
  • Nowa lokalizacja została otwarta w Shrewsbury w Massachusetts przez przedsiębiorców Josepha i Nachiego Shea.
  • Restauracja ma na celu przywrócenie wspomnień z dzieciństwa, oferując wysokiej jakości posiłki i promocję "Pay What You Weigh".
  • W szczytowym okresie sieć miała ponad 200 lokalizacji, jednak w 2004 roku ogłosiła bankructwo.
  • Nowi właściciele planują dalszy rozwój sieci i wprowadzenie dodatkowych lokalizacji.

Historia marki

Ground Round zyskał popularność w latach 80., oferując rodzinne posiłki w atmosferze pełnej zabawy. W restauracjach wyświetlane były kreskówki, a goście mogli rzucać skorupki orzechów na podłogę. W szczytowym okresie sieć miała ponad 200 lokalizacji, jednak w 2004 roku ogłosiła bankructwo. W ostatnich latach pozostały jedynie cztery lokalizacje, z czego trzy w Dakocie Północnej i jedna w Ohio.

Nowa lokalizacja

Nowa restauracja w Shrewsbury ma na celu odnowienie marki. Przedsiębiorcy Shea zapowiadają, że „przekształcony i odnowiony Ground Round” to miejsce, w którym można ponownie przeżyć miłe wspomnienia z dzieciństwa, delektując się starannie przygotowanymi posiłkami. Choć na menu nie ma lodów w plastikowych hełmach baseballowych, restauracja wprowadza powracającą promocję „Pay What You Weigh”, gdzie dzieci płacą jedynie grosz za każdy funt.

Przyszłość marki

Pomimo trudności, Ground Round nie kończy swojej działalności. Nowi właściciele mają nadzieję na dalszy rozwój sieci i przywrócenie jej dawnej świetności. W planach jest także wprowadzenie dodatkowych lokalizacji, co może przyczynić się do odbudowy marki w świadomości konsumentów.

Źródło: entrepreneur.com
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments