Amerykanie nie znają liczby małych firm

Według raportu opublikowanego przez platformę marketingową Constant Contact, większość ludzi czuje emocjonalne połączenie z małymi firmami w swoich społecznościach, jednak nie doceniają one ich liczby na szerszą skalę. Badanie przeprowadzono wśród ponad 8 000 osób w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.

  • Większość ludzi czuje emocjonalne połączenie z małymi firmami, ale nie docenia ich liczby.
  • Tylko 19% Amerykanów poprawnie wskazało liczbę małych firm w USA, która wynosi 33 miliony.
  • Ponad 40% Amerykanów czułoby się "zdruzgotanych" zamknięciem ulubionej małej firmy.
  • Najpopularniejsze typy małych firm to restauracje, piekarnie, sklepy spożywcze i lokalne franczyzy.
  • 40% konsumentów na świecie odwiedza małą firmę przynajmniej raz w tygodniu.

Wyniki badania

Raport ujawnia, że tylko 19% respondentów z USA poprawnie wskazało, iż w kraju tym istnieje 33 miliony małych firm. Wiele osób niedoszacowało tę liczbę „o miliony”. Ponadto, ponad dwie piąte Amerykanów zadeklarowało, że poczuliby się „zdruzgotani”, gdyby ich ulubiona mała firma zamknęła się.

Opinie ekspertów

Frank Vella, dyrektor generalny Constant Contact, zauważył, że wyniki wskazują na „ślepy punkt” w świadomości konsumentów dotyczącej liczby istniejących małych firm. Wella podkreślił, że małe przedsiębiorstwa tworzą „osobistą” relację z klientami, którzy nie tylko kupują produkty lub usługi, ale również budują z nimi więź.

Rodzaje małych firm

Najpopularniejsze typy małych firm na świecie to restauracje, piekarnie, sklepy spożywcze, sklepy detaliczne, lokalne franczyzy oraz firmy zajmujące się pielęgnacją osobistą lub zdrowiem. Vella zaznaczył, że „wielu z nas czuje osobiste połączenie z ulubionymi lokalnymi firmami, ale nasze badania pokazują istotną lukę w świadomości dotyczącej powszechności tych przedsiębiorstw”.

Wpływ na społeczności

Na całym świecie 40% konsumentów zadeklarowało, że odwiedza małą firmę przynajmniej raz w tygodniu, a ponad 80% zgodziło się, że małe firmy mają pozytywny wpływ na ich życie. Klienci wspierają małe przedsiębiorstwa z powodu jakości produktów i usług, osobistej obsługi klienta oraz lokalnego wpływu. Wskazali również, że wybierają zakupy w małych firmach ze względu na poczucie wspólnoty, jakie te miejsca oferują.

Optymizm właścicieli

Inne badanie przeprowadzone przez Goldman Sachs w zeszłym miesiącu wykazało, że większość właścicieli małych firm w USA (69%) jest optymistycznie nastawiona do kondycji finansowej swoich przedsiębiorstw, a 78% planuje rozwój swoich działalności w tym roku. Spośród 1 188 badanych firm prawie połowa (46%) zadeklarowała, że spodziewa się stworzenia nowych miejsc pracy w tym roku.

Źródło: entrepreneur.com
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments