Adobe i LinkedIn wprowadzają nowy program „Zweryfikowane na LinkedIn”, łącząc narzędzia weryfikacji tożsamości oraz walidacji treści w jeden wspólny system. Celem tej inicjatywy jest zwiększenie zaufania i wiarygodności użytkowników w różnych platformach internetowych.
- Adobe i LinkedIn wprowadzają program "Zweryfikowane na LinkedIn", który łączy weryfikację tożsamości i walidację treści.
- Celem programu jest zwiększenie zaufania i wiarygodności użytkowników na różnych platformach internetowych.
- Użytkownicy mogą wykorzystać weryfikacje z LinkedIn, aby pokazać swoją tożsamość na innych platformach online.
- Program wspiera twórców, umożliwiając im łatwą weryfikację tożsamości i przypisanie prac na obu platformach.
- Informacje o weryfikacji będą widoczne w aplikacji Adobe z odznaką "Zweryfikowane na LinkedIn".
Nowa era weryfikacji
Program „Zweryfikowane na LinkedIn” pozwala użytkownikom na wykorzystanie weryfikacji przeprowadzonych na LinkedIn, aby pokazać swoją tożsamość w różnych platformach online. Oscar Rodriguez, wiceprezydent ds. zaufania w LinkedIn, podkreślił: „Korzystając z programu Zweryfikowane na LinkedIn, użytkownicy będą mogli wykorzystać weryfikacje, które ukończyli na LinkedIn, aby pokazać, kim są na różnych platformach, zwiększając zaufanie, pewność siebie i wiarygodność.”
Wsparcie dla twórców
Nowa współpraca rozwija dotychczasowe odznaki weryfikacji tożsamości, miejsca pracy i edukacji na LinkedIn. Wykorzystuje darmowe narzędzie do weryfikacji tożsamości platformy społecznościowej, aby pomóc twórcom Adobe w ochronie ich prac. Twórcy mogą teraz łatwo zweryfikować swoją tożsamość i automatycznie przypisać swoje prace na obu platformach.
Integracja z aplikacją Adobe
Kiedy twórca zweryfikowany na LinkedIn dodaje swoje dane do aplikacji do autentyczności treści Adobe, te informacje będą widoczne z odznaką „Zweryfikowane na LinkedIn” przypisaną do profilu użytkownika. Jeżeli treść zostanie opublikowana na LinkedIn, platforma automatycznie oznaczy ją danymi użytkownika.
Publiczna beta aplikacji
Aplikacja do autentyczności treści Adobe, obecnie w fazie publicznej bety, umożliwia użytkownikom dodawanie danych autoryzacyjnych do obrazów i zdjęć. Jest to część szerszej inicjatywy dotyczącej autentyczności treści. Inne platformy, takie jak TikTok, firmy technologiczne oraz organizacje informacyjne, również dołączają do tego ruchu, wdrażając własne systemy kredytowe dla treści oraz przystępując do Koalicji na rzecz Pochodzenia i Autentyczności Treści (C2PA).
Rozszerzenie współpracy
Odznaka LinkedIn może być również stosowana na platformach takich jak TrustRadius, G2 i UserTesting. Firma zachęca inne przedsiębiorstwa do podobnej integracji swojego darmowego narzędzia weryfikacji, co może przyczynić się do zwiększenia zaufania w ekosystemie online.