Piłkarskie gwiazdy w kampanii batonów Snickers

  • Kampania Snickers® z udziałem piłkarskich gwiazd, takich jak Mourinho i Saka.
  • Gwiazdy dzielą się zabawnymi historiami i biorą udział w loterii.
  • Loteria oferuje nagrody, w tym spotkanie z Bukayo Saką.
  • Kampania skupia się na humorystycznych wywiadach i sportowych wpadkach.
  • Działania promocyjne prowadzone są w mediach społecznościowych.

W nowej kampanii batonów Snickers® występują znane postacie ze świata piłki nożnej, w tym José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Kampania, która zadebiutowała 8 maja 2025 roku, jest kontynuacją ubiegłorocznych działań, w których marka bawiła się tematyką sportowych wpadek. W ramach kampanii, gwiazdy dzielą się swoimi zabawnymi historiami, a także biorą udział w loterii, w której można wygrać spotkanie z Bukayo Saką oraz atrakcyjne nagrody.

Nowa odsłona kampanii

Tegoroczna kampania Snickers® jest ewolucją ubiegłorocznej, która koncentrowała się na „przypałach” związanych z kibicowaniem. W nowej odsłonie marka postanowiła skupić się na humorystycznych wywiadach z piłkarskimi gwiazdami, które opowiadają o swoich zabawnych momentach na boisku. José Mourinho, znany z kontrowersyjnych wypowiedzi i sukcesów trenerskich, Aitana Bonmatí, mistrzyni świata w piłce nożnej, oraz Bukayo Saka, utalentowany skrzydłowy, dzielą się swoimi doświadczeniami, które pokazują, że każdy może mieć chwile słabości.

Humor i sportowe wpadki

W ramach kampanii, gwiazdy odpowiadają na pytania dotyczące sytuacji, które mogłyby wyprowadzić ich z równowagi, takie jak czerwone kartki czy dziurawe skarpetki. „Cieszmy się, że gwiazdy wielkoformatowej piłki nożnej w humorystyczny sposób odkrywają karty sportowych wpadek i momentów, w których każdy może być 'poza grą'” – mówi Gábor Villányi, Portfolio & Brand Activation Manager Snickers w Europie Centralnej w Mars. Takie podejście ma na celu nie tylko rozbawienie kibiców, ale także pokazanie, że nawet najlepsi sportowcy są tylko ludźmi.

Loteria konsumencka

Kluczowym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której uczestnicy mogą wygrać wyjątkowe nagrody, w tym możliwość spotkania z Bukayo Saką. Aby wziąć udział w loterii, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej marki, zachowując oryginał dowodu zakupu. Uczestnicy mogą zgłaszać się raz dziennie, a łącznie maksymalnie dziesięć razy. „Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii” – dodaje Villányi.

Atrakcyjne nagrody

Wśród nagród w loterii znajdują się nie tylko spotkania z Bukayo Saką, ale także osiem konsol Sony PlayStation 5, osiem konsol Xbox Series S oraz osiem konsol Nintendo Switch. Tak bogaty zestaw nagród ma na celu zachęcenie kibiców do aktywnego udziału w kampanii oraz zwiększenie zaangażowania w działania marki.

Strategia komunikacji

Kampania Snickers® obejmuje również szereg działań w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Przygotowane specjalne formaty video mają na celu dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców. Za kreację kampanii odpowiada agencja The&Partnership, a planowanie i zakup mediów na rynku polskim realizuje essencemediacom. Obsługę loterii konsumenckiej powierzono agencji Brandcomm, natomiast za działania PR odpowiada Garden of Words Group.

Źródło: dlahandlu
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments