- Telewizja wPolsce24 zajęła trzecie miejsce wśród programów informacyjnych w Polsce podczas długiego weekendu majowego.
- 1 maja stacja miała średnio ponad 73 tysiące widzów, co dało 1,44% udziałów w rynku stacji informacyjnych.
- 2 maja oglądalność wzrosła do 77 tysięcy widzów, osiągając 1,6% udziałów w rynku telewizyjnym.
- 3 maja stacja przyciągnęła ponad 87 tysięcy widzów, a w szczytowym momencie oglądało ją 305 tysięcy osób.
- Wyniki potwierdzają silną pozycję Telewizji wPolsce24, wyprzedzając Polsat News i neo-TVP Info.
Telewizja wPolsce24 osiągnęła wysokie wyniki oglądalności podczas długiego weekendu majowego, zajmując trzecie miejsce wśród najchętniej oglądanych programów informacyjnych w Polsce, według danych pracowni Nielsen.
Wyniki oglądalności
Jak poinformował Michał Adamczyk, Telewizja wPolsce24 była trzecim najchętniej oglądanym programem informacyjnym w dniach 1-3 maja. W dniu 1 maja średnio oglądało ją ponad 73 tysiące osób, co przełożyło się na 1,44 proc. udziałów w rynku stacji informacyjnych.
Wzrost oglądalności
W kolejnych dniach wyniki oglądalności były jeszcze lepsze. 2 maja stacja przyciągnęła średnio 77 tysięcy widzów, co dało 1,6 proc. udziałów w całym rynku telewizyjnym. Dzień później, 3 maja, oglądalność wzrosła do ponad 87 tysięcy osób, a w szczytowym momencie „Wiadomości” Telewizji wPolsce24 oglądało ponad 305 tysięcy widzów. Tego dnia stacja zanotowała 1,59 proc. udziałów w rynku telewizyjnym.
Podsumowanie
Wyniki oglądalności Telewizji wPolsce24 w czasie majówki potwierdzają jej silną pozycję na rynku programów informacyjnych, wyprzedzając takie stacje jak Polsat News oraz neo-TVP Info.