Świetna oglądalność finału Pucharu Polski. Transmisję śledziła liczna widownia

  • Legia Warszawa pokonała Pogoń Szczecin 4:3 w finale Pucharu Polski.
  • Transmisje meczu przyciągnęły ponad 1,5 miliona widzów.
  • Finał był popularny w Internecie, z 158 259 użytkowników śledzących go online.
  • Skrót meczu uzyskał 320 tysięcy wyświetleń na TVP Sport i YouTube.
  • Legia zagra w kolejnej edycji europejskich pucharów dzięki wygranej.

W finale Pucharu Polski Legia Warszawa pokonała Pogoń Szczecin 4:3, a transmisje meczu przyciągnęły ponad 1,5 miliona widzów, co świadczy o dużym zainteresowaniu wydarzeniem.

Zainteresowanie transmisją

Nadawca poinformował, że transmisje finałowego meczu cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Łącznie zgromadziły przed ekranami ponad 1,5 miliona oglądających, z czego TVP 1 miała 637 877 widzów, a TVP Sport 422 612.

Śledzenie w Internecie

Finał Pucharu Polski był również popularny w Internecie, gdzie 158 259 użytkowników śledziło wydarzenie online, a 289 184 osób oglądało je poza domem. Te dane przedstawione przez TVP Sport złożyły się na imponujący wynik.

Wyświetlenia skrótu meczu

Wiele osób skorzystało z możliwości obejrzenia skrótu emocjonującej rywalizacji, który uzyskał łącznie 320 tysięcy wyświetleń na stronie TVP Sport oraz w serwisie YouTube.

Dramaturgia meczu

Dramaturgia meczu mogła wpłynąć pozytywnie na rangę Pucharu Polski. Legia wygrała 4:3, a Pogoń Szczecin do samego końca starała się walczyć o korzystny rezultat, zdobywając trzecią bramkę tuż przed ostatnim gwizdkiem sędziego.

Informacje o meczu

Spotkanie odbyło się na PGE Narodowym w Warszawie. „Portowcy” po raz drugi z rzędu awansowali do wielkiego finału Pucharu Polski, jednak ponownie nie udało im się sięgnąć po trofeum. Legia, dzięki wygranej, zagra w kolejnej edycji europejskich pucharów.

Źródło: sportowefakty
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments