Walmart uruchamia program wsparcia dla małych firm

Walmart ogłosił nową inicjatywę pod nazwą Grow with US, która ma na celu wspieranie małych firm w USA w sprzedaży w sklepach oraz na platformie internetowej. Program, zaprezentowany 29 kwietnia przez Johna Furnera, prezesa i dyrektora generalnego Walmart U.S., ma uprościć proces dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swoje działalności na rynku krajowym.

  • Walmart uruchomił inicjatywę Grow with US, aby wspierać małe firmy w USA w sprzedaży w sklepach i online.
  • Program składa się z czterech etapów, które mają dostarczyć małym firmom narzędzi do rozwoju.
  • W ramach programu oferowane są szkolenia, mentoring oraz wsparcie finansowe.
  • Walmart podkreśla, że ponad 60% jego dostawców to małe firmy, a większość wydatków dotyczy amerykańskich produktów.
  • Inicjatywa ma na celu uproszczenie procesu rozpoczęcia działalności dla przedsiębiorców.

Cel programu

Grow with US to dobrowolny program składający się z czterech etapów, który ma na celu dostarczenie małym firmom niezbędnych narzędzi do rozwoju. Furner podkreślił, że „chcemy, aby małe firmy współpracowały z Walmart, ale wiemy, że rozpoczęcie działalności może być skomplikowane”. Program ma zapewnić szkolenia, mentoring oraz zasoby potrzebne do rozwoju.

Składniki programu

Program Grow with US obejmuje cztery główne elementy: Akademię Dostawców z 30 modułami e-learningowymi, możliwości odkrywania produktów, takie jak coroczne wydarzenie Open Call oraz narzędzie RangeMe, mentoring od doświadczonych profesjonalistów oraz opcje wsparcia finansowego poprzez Program Wczesnej Płatności i Bridge Marketplace.

Wsparcie dla małych firm

Walmart zaznacza, że ponad 60% jego dostawców w USA to małe firmy, a ponad dwie trzecie wydatków na produkty dotyczy artykułów wyprodukowanych, uprawianych lub zmontowanych w Stanach Zjednoczonych. Furner przypomniał, że „ponad 40 lat temu, pan Sam ustalił priorytet, który nadal nas napędza: wspieranie amerykańskich produktów i małych firm, które za nimi stoją”.

Rejestracja i wydarzenia

Małe firmy w USA mogą wziąć udział w programie, rejestrując się jako mały przedsiębiorca i dostarczając dobrowolną certyfikację SBA lub prosząc o weryfikację przez Walmart. Walmart ogłosił również, że aplikacje na wydarzenie Open Call w 2025 roku otworzą się 24 czerwca. Open Call daje małym i średnim firmom szansę na zaprezentowanie swoich produktów bezpośrednio przed kupcami Walmart i Sam’s Club.

Road to Open Call

W ramach przygotowań do wydarzenia, Walmart organizuje serię pop-up pitch events pod nazwą Road to Open Call, które odbywają się w Miesiącu Małych Firm. Umożliwiają one przedsiębiorcom spotkanie z kupcami Walmart, uzyskanie informacji zwrotnej w czasie rzeczywistym oraz potencjalne zdobycie szybkiej przepustki na wydarzenie w Bentonville. Przystanki Road to Open Call obejmują Orlando (1 maja), Kansas City (9 maja), Baltimore (13 maja) oraz Austin (21 maja).

Znaczenie małych firm

Furner podkreślił, że „małe firmy są kręgosłupem naszych społeczności”, a wiele z nich, jak Milo’s, odnajduje długoterminowy wzrost i sukces dzięki współpracy z Walmart. „Cieszymy się, że możemy nadal wspierać i promować osiągnięcia tych firm na każdym kroku”, dodał.

Źródło: smallbiztrends.com
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments