Honda zaprezentowała nową wersję modelu CR-V na rok 2026, wprowadzając szereg istotnych zmian, w tym standardowe bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto. Nowości obejmują także nowy model TrailSport, który jest dedykowany do lekkiego off-roadu. Wprowadzenie tych funkcji ma na celu zwiększenie atrakcyjności jednego z najlepiej sprzedających się samochodów w Ameryce.
- Honda zaprezentowała nową wersję modelu CR-V na rok 2026 z bezprzewodowym Apple CarPlay i Android Auto.
- Wprowadzono nowy model TrailSport, dedykowany do lekkiego off-roadu, z hybrydowym napędem.
- Wszystkie modele CR-V otrzymały standardowy 9-calowy system infotainment oraz większy 10,2-calowy cyfrowy zestaw wskaźników w wyższych wersjach.
- Hybrydy stanowią ponad 50% sprzedaży modelu CR-V, czyniąc go najpopularniejszym elektryfikowanym modelem Hondy.
- 30% całkowitej sprzedaży marki Honda to hybrydy, głównie dzięki modelowi CR-V.
Nowe funkcje i wyposażenie
Wszystkie modele CR-V, w tym podstawowe wersje LX i EX, otrzymują standardowy 9-calowy system infotainment. Dodatkowo, modele EX-L, TrailSport, Sport-L oraz Sport Touring zyskały większy, 10,2-calowy cyfrowy zestaw wskaźników. Najwyższa wersja Sport Touring będzie również wyposażona w system infotainment wzbogacony o funkcje Google, dostępny w innych modelach Hondy.
Model TrailSport
Nowy model TrailSport, oferowany wyłącznie z hybrydowym napędem CR-V, został zaprojektowany z myślą o lekkim off-roadzie. Posiada on opony all-terrain Continental 235/60R18 oraz unikalne elementy stylizacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Honda dostosowała również system napędu na wszystkie koła we wszystkich modelach hybrydowych, aby poprawić osiągi w terenie, symulując działanie blokady dyferencjału.
Popularność hybryd
Hybrydy stanowią ponad 50 procent sprzedaży modelu CR-V, co czyni go najpopularniejszym elektryfikowanym modelem Hondy. Firma informuje, że 30 procent całkowitej sprzedaży marki to hybrydy, co w dużej mierze zawdzięcza modelowi CR-V.
Podsumowanie zmian
Choć zmiany w modelu CR-V na rok 2026 nie są rewolucyjne, Honda wprowadziła wystarczające innowacje, aby utrzymać atrakcyjność tego niezwykle popularnego modelu. Wzrost zainteresowania lekkimi pojazdami terenowymi oraz rosnąca sprzedaż hybryd wskazują na zmieniające się preferencje konsumentów.