Grupa dealerska AM100 Halliwell Jones, długoletni partner BMW i Mini w północno-zachodniej Anglii, zdobyła swoją pierwszą franczyzę marki niepremiowej, przejmując franczyzę Kia w Southport, wcześniej należącą do Chapelhouse Motor Company do 2024 roku.
- Halliwell Jones zdobyła swoją pierwszą franczyzę marki Kia w Southport, przejmując ją od Chapelhouse Motor Company.
- Nowe możliwości w Southport rozpoczęły działalność w marcu w salonie, który wcześniej zajmował Mini.
- Grupa planuje dalszy rozwój i inwestycje, co ma na celu tworzenie nowych lokalnych możliwości zawodowych.
- Halliwell Jones rozpoczęła swoją działalność 35 lat temu, otwierając pierwszy salon BMW w Southport.
- W 2022 roku grupa dywersyfikowała ofertę, otwierając pierwszy salon BMW Motorrad oraz Centrum 4x4 w Chester.
Nowe możliwości w Southport
Halliwell Jones Kia rozpoczęła działalność w marcu na Southport Road, w salonie, który wcześniej zajmował Mini. Operacja Mini została przeniesiona do sąsiedniego salonu BMW grupy. „To ekscytujące uzupełnienie naszego portfolio odzwierciedla nasze ciągłe zaangażowanie w rozwój i inwestycje w Southport, a także tworzenie nowych lokalnych możliwości zawodowych” – powiedziała firma.
Historia i rozwój
Southport to miejsce, w którym Halliwell Jones rozpoczęła swoją działalność, otwierając pierwszy salon BMW 35 lat temu. Od tego czasu grupa rozszerzyła swoją działalność, reprezentując markę premium w Chester, Warrington, Północnej Walii i Wilmslow.
Inwestycje w przyszłość
W 2022 roku Halliwell Jones zaczęła dywersyfikować swoją ofertę, otwierając pierwszy salon BMW Motorrad oraz Centrum 4×4 w Chester, specjalizujące się w modelach INEOS Grenadier i używanych pojazdach 4×4. Grupa zainwestowała również znaczne środki w istniejące biznesy, przenosząc swoje salony BMW i Mini w Wilmslow do nowoczesnych, wielomilionowych obiektów, które spełniają najnowsze standardy korporacyjne.
Co dalej dla Halliwell Jones?
Grupa planuje dalszy rozwój i inwestycje, co może przynieść korzyści zarówno dla lokalnej społeczności, jak i dla samej firmy. Zwiększenie oferty o markę Kia to krok w stronę różnorodności, który może przyciągnąć nowych klientów i wzmocnić pozycję na rynku motoryzacyjnym.