Suzuki wydłuża gwarancję do 10 lat dla lojalnych klientów

Suzuki GB wprowadza nową, atrakcyjną ofertę dla swoich klientów, wydłużając program gwarancyjny do 10 lat, aby wspierać lojalnych użytkowników korzystających z sieci autoryzowanych dealerów.

Nowe możliwości dla klientów Suzuki

Od 2023 roku program obejmował już samochody przez siedem lat, ale teraz Suzuki postanowiło jeszcze bardziej zwiększyć wsparcie dla swoich klientów. Gwarancja aktywowana usługą jest dostępna dla właścicieli pojazdów w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, począwszy od 11 maja. Gwarancja ta wchodzi w życie po zakończeniu standardowego okresu gwarancyjnego producenta, który wynosi trzy lata lub 60 000 mil, a także po zarezerwowaniu kolejnej planowej usługi w sieci dealerów Suzuki.

Jak działa nowa gwarancja?

Gwarancja obejmuje najważniejsze komponenty pojazdu i chroni przed ryzykiem przedwczesnej awarii. Utrzymuje się ona do momentu kolejnej kwalifikującej się usługi, po czym jest automatycznie odnawiana, aż do osiągnięcia maksymalnego wieku pojazdu wynoszącego 10 lat lub 100 000 mil – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Korzyści dla klientów i dealerów

  • Przeniesienie gwarancji: Klienci, którzy zdecydują się na sprzedaż swojego pojazdu w trakcie obowiązywania 10-letniej gwarancji, mogą przenieść ją na nowego właściciela bez dodatkowych opłat.
  • Wsparcie dla samochodów prywatnych: Gwarancja może być również zastosowana do pojazdów zakupionych prywatnie lub tych, które miały przerwę w historii serwisowej w sieci dealerów Suzuki.

Opinie przedstawicieli Suzuki

Denis Houston, dyrektor ds. posprzedażowych w Suzuki GB, podkreśla: „Doświadczenie klientów i ich lojalność są dla nas najważniejsze. Wydłużenie programu Gwarancji Aktywowanej Usługą na pewno poprawi te aspekty w przyszłości, zapewniając naszym klientom najwyższy poziom obsługi oraz dostęp do oryginalnych części i fachowej wiedzy w naszej sieci dealerów, zamiast korzystać z usług nieautoryzowanych serwisów.”

Wysoka jakość obsługi klientów

Marka Suzuki zdobyła wiele nagród branżowych za jakość obsługi klientów w ostatnich latach. W szczególności wyróżniono ją za strategię zbierania opinii klientów w prestiżowych nagrodach UK Customer Satisfaction Awards (UKCSI). Co więcej, Suzuki zajmuje pierwsze miejsce w rankingu marek motoryzacyjnych według UKCSI osiem razy od 2019 roku, co potwierdza ich zaangażowanie w dążenie do doskonałości w obszarze obsługi klienta.

Źródło: am-online.com
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments

Zostań naszym fanem!

Pomóż nam się rozwijać! Polub nas na Facebooku! i śledź nas na X!